Товари домашнього текстилю найвищої якості. Купуй зараз.
Спокуса сну
ICON 0

Кошик порожній. Додати товари?

Повернення та обмін

Повернення або обмін товарів належної якості

Покупці мають право на повернення або обмін товару належної якості протягом 14 днів з дати одержання, окрім товарів, повернення чи обмін яких не допускається законодавством. Зокрема, не допускається до обміну чи повернення товари з категорій: постільна білизна, халати, рушники та комплекти рушників, ковдри, подушки, наматрацники, простирадла. Детальніше про винятки можна прочитати на сторінці запитань.
Для повернення чи обміну, товар повинен зберегти товарний вигляд, не бути у використанні, комплектація товару повинна бути збережена (включаючи упакування, бірки і т. д.)
Важливо: При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту).
Якщо ваш товар допускається до повернення та обміну і ви б хотіли його повернути чи обміняти, Вам потрібно виконати наступні дії:
1. Зв'язатись з нашим менеджером і повідомити номер замовлення
2. Заповнити заяву на повернення товару і відправити її на наш е-мейл: shop@spokusasnu.com.ua
3. Відправити товар Новою поштою за адресою, яку вкаже наш менеджер. Доставка здійснюється за рахунок покупця (відправника).
4. Після одержання і перевірки товару нашим магазином, ми відправимо Вам інший товар у рамках обміну або повернемо кошти зручним для Вас способом.

Гарантія на товари

На весь асортимент товарів нашого магазину надається гарантія якості згідно стандартних параметрів і характеристик, зазначених виробником. У випадку заводського браку покупець має право на безумовний обмін товару чи повернення коштів. Повернення чи обмін товарів у випадку заводського браку здійснюється наступним чином:
1. Зв'яжіться з нашим менеджером і повідомте номер замовлення та причину обміну чи повернення
2. Заповніть заяву на повернення товару і відправте на наш е-мейл: shop@spokusasnu.com.ua (обов'язково вкажіть причину повернення)
3. Відправте товар Новою поштою за адресою, яку вкаже наш менеджер. Доставка здійснюється за рахунок магазину (отримувача).
4. Після одержання і перевірки товару нашим магазином та підтвердження гарантійного випадку, ми відправимо Вам інший товар у рамках обміну або повернемо кошти зручним для Вас способом.

Примітки по гарантійному обслуговуванню

Важливим елементом гарантійного обслуговування є дотримання інструкцій та рекомендацій по догляду за виробами, вказані виробником. Гарантійне обслуговування не надається на товари, які використовувались з порушенням таких інструкцій та рекомендацій. Ознайомитись з правилами догляду можна на бірках виробу, зокрема температури та режиму прання, прасування тощо.