Покупці мають право на повернення або обмін товару належної якості протягом 14 днів з дати одержання, окрім товарів, повернення чи обмін яких не допускається законодавством. Зокрема, не допускається до обміну чи повернення товари з категорій: постільна білизна, халати, рушники та комплекти рушників, ковдри, подушки, наматрацники, простирадла. Детальніше про винятки можна прочитати на сторінці запитань.
Для повернення чи обміну, товар повинен зберегти товарний вигляд, не бути у використанні, комплектація товару повинна бути збережена (включаючи упакування, бірки і т. д.)
Важливо: При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту).
Якщо ваш товар допускається до повернення та обміну і ви б хотіли його повернути чи обміняти, Вам потрібно виконати наступні дії:
1. Зв'язатись з нашим менеджером і повідомити номер замовлення
2. Заповнити заяву на повернення товару і відправити її на наш е-мейл: shop@spokusasnu.com.ua
3. Відправити товар Новою поштою за адресою, яку вкаже наш менеджер. Доставка здійснюється за рахунок покупця (відправника).
4. Після одержання і перевірки товару нашим магазином, ми відправимо Вам інший товар у рамках обміну або повернемо кошти.
На весь асортимент товарів нашого магазину надається гарантія якості згідно стандартних параметрів і характеристик, зазначених виробником. У випадку заводського браку покупець має право на безумовний обмін товару чи повернення коштів. Повернення чи обмін товарів у випадку заводського браку здійснюється наступним чином:
1. Зв'яжіться з нашим менеджером і повідомте номер замовлення та причину обміну чи повернення
2. Заповніть заяву на повернення товару і відправте на наш е-мейл: shop@spokusasnu.com.ua (обов'язково вкажіть причину повернення)
3. Відправте товар Новою поштою за адресою, яку вкаже наш менеджер. Доставка здійснюється за рахунок магазину (отримувача).
4. Після одержання і перевірки товару нашим магазином та підтвердження гарантійного випадку, ми відправимо Вам інший товар у рамках обміну або повернемо кошти.
Важливим елементом гарантійного обслуговування є дотримання інструкцій та рекомендацій по догляду за виробами, вказані виробником. Гарантійне обслуговування не надається на товари, які використовувались з порушенням таких інструкцій та рекомендацій. Ознайомитись з правилами догляду можна на бірках виробу, зокрема температури та режиму прання, прасування тощо.
Після перевірки товару та відповідності умовам повернення, магазин повертає кошти клієнту за допомогою того самого методу оплати, яким була здійснена покупка.
Термін повернення коштів за повернення товару з нашого Інтернет-магазину - 14 днів з моменту отримання поверненого товару.